Wkrótce zostanie uruchomiony nowy globalny portal zrzeszający użytkowników Edgecam. Jego celem będzie budowa społeczności z różnych krajów, którzy będą mogli wymieniać się wskazówkami, spostrzeżeniami, a przede wszystkim dzielić własną wiedzą i doświadczeniem.

 Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam

Obsługa klienta stała się jednym z najważniejszych aspektów w budowie długotrwałych i silnych relacji z klientami. W związku z tym przygotowaliśmy portal dostępny 24/7 dzięki czemu będzie on łączył użytkowników z całego świata. Gdy użytkownicy pomagają sobie wzajemnie – wygrywają wszyscy – powiedział Adam Smith, kierownik działu wsparcia technicznego Edgecam.

Portal zostanie wyposażony w funkcje społecznościowe takie jak: forum, dokumenty on-line, bazy danych, materiał video, ale przede wszystkim usługę eSupport, która umożliwi udostępnianie informacji technicznych.

 Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam

Poprzedni | Następny