Nowy portal dla globalnej społeczności klientów już jest! Został on uruchomiony 16 lipca 2013 roku wraz z premierą najnowszej wersji oprogramowania Edgecam 2013 R2 we wszystkich krajach jednocześnie. Dzięki niemu użytkownicy mogą komunikować się z producentem oprogramowania, a swoim wieloletnim doświadczeniem pomogą w dynamicznym rozwoju oprogramowania i zwiększeniu jego możliwości. 

Jest to świetny początek dla zacieśniania współpracy pomiędzy użytkownikami a producentem który przyczyni się do jeszcze lepszego rozwoju potencjału firm i oprogramowania – powiedział Raf Lobato, Dyrektor generalny Edgecam

Nowy portal społecznościowy jest cennym wsparciem dla klientów jak i producenta, gdzie można podzielić się z innym swoimi spostrzeżeniami, jak również doświadczeniem. Portal w swojej ofercie dla klientów udostępnia wiele cennych informacji technicznych poprzez zamieszczone tam dokumenty, dostęp do bazy wiedzy i filmów oraz  poprzez fora dyskusyjne umożliwiające nawiązywanie nowych kontaktów i wymianę doświadczeń. Zgłaszane przez państwa tematy na forum będą służyły do stworzenia kompleksowej bazy wiedzy, w której będą umieszczone rozwiązania często występujących problemów i na bieżąco będą zamieszczane opisy nowości oraz zapowiedzi zmian.

 Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam Nowy portal społecznościowy dla użytkowników Edgecam

Nowy portal społecznościowy znajdą Państwo na stronie http://esupport.planit.com

Poprzedni  |  Następny

Na skróty

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o szkolenie
Bezpłatna wersja testowa
Edgecam Student Edition
Zapytaj o postprocesor
Zgłoś problem techniczny
 


Warto zobaczyć

Zamów Newsletter
Opieka Techniczna
Postprocesory

 

 

_usuk