Nowy system rejestrowania problemów technicznych
Uprzejmie informujemy, że od bieżącego miesiąca zmienił się system rejestrowania problemów technicznych. Od teraz jedynym sposobem zgłoszenia problemu jest wypełnienie formularza poprzez naszą stronę internetowa.
- System zgłaszania Problemów Technicznych EDGECAM dostępny jest pod następującym adresem internetowym:
- Po przejściu do Systemu uzupełnij następujące pola:
- Licencja (nr licencji)
- Firma
- Imię
- Nazwisko
- Telefon
- W opcji wyboru zaznacz, czy Firma posiada aktualną Opiekę Techniczną, a następnie kliknij DALEJ.
- W kolejnym etapie z listy rozwijanej wybierz Rodzaj Problemu oraz Biuro, z którym chcesz się skontaktować (pola obowiązkowe)
- Następnie opisz swój Problem Techniczny, pamiętając przy tym, że masz do dyspozycji max. 500 znaków (pole obowiązkowe)
- Aby przejść do kolejnego etapu kliknij DALEJ.
- Z list rozwijanych dostępnych w kolejnym etapie możesz wybrać wersję EDGECAM, Service Pack, system operacyjny oraz wersję systemu operacyjnego (pola nieobowiązkowe)
- Kliknij DALEJ
- W tym etapie do swojego zgłoszenia możesz dodać plik załącznika
- Plik należy przygotować w formacie ZIP lub RAR o rozmiarze nie przekraczającym 100MB. Aby dodać załącznik kliknij ikonę +, wybierz plik, a następnie ZAŁĄCZ
- W polu opis możesz zamieścić dowolny komentarz dotyczący załączonego pliku, następnie kliknij DALEJ
- Na poziomie etapu PODSUMOWANIE sprawdź dokładnie swoje uzupełnione informacje
- Za pomocą przycisku WSTECZ lub ZMIEŃ możesz powrócić do dowolnego etapu zgłoszenia
- Aby zarejestrować zgłoszenie przepisz kod zabezpieczający w dolnej części PODSUMOWANIA oraz kliknij WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
- Właśnie zarejestrowałeś Problem Techniczny
- Pamiętaj o zachowaniu unikalnego numeru zgłoszenia
- Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz także na adres e-mail podany w formularzu.
- W ciągu 24h dział Pomocy Technicznej skontaktuje się z Tobą