Nowy system rejestrowania problemów technicznych

Uprzejmie informujemy, że od bieżącego miesiąca zmienił się system rejestrowania problemów technicznych. Od teraz jedynym sposobem zgłoszenia problemu jest wypełnienie formularza poprzez naszą stronę internetowa. 
 
  • System zgłaszania Problemów Technicznych Edgecam dostępny jest pod następującym adresem internetowym:  
 
  • Po przejściu do Systemu uzupełnij następujące pola:
  • Licencja (nr licencji)
  • Firma
  • Imię
  • Nazwisko
  • E-mail
  • Telefon
  • W opcji wyboru zaznacz, czy Firma posiada aktualną Opiekę Techniczną, a następnie kliknij DALEJ.  
  • W kolejnym etapie z listy rozwijanej wybierz Rodzaj Problemu oraz Biuro, z którym chcesz się skontaktować (pola obowiązkowe)
  • Następnie opisz swój Problem Techniczny, pamiętając przy tym, że masz do dyspozycji max. 500 znaków (pole obowiązkowe)  
  • Aby przejść do kolejnego etapu kliknij DALEJ
  • Z list rozwijanych dostępnych w kolejnym etapie możesz wybrać wersję Edgecam, Service Pack, system operacyjny oraz wersję systemu operacyjnego (pola nieobowiązkowe)
  • Kliknij DALEJ
  • W tym etapie do swojego zgłoszenia możesz dodać plik załącznika  
  • Plik należy przygotować w formacie ZIP lub RAR o rozmiarze nie przekraczającym 100MB. Aby dodać załącznik kliknij ikonę +, wybierz plik, a następnie ZAŁĄCZ  
  • W polu opis możesz zamieścić dowolny komentarz dotyczący załączonego pliku, następnie kliknij DALEJ 
  • Na poziomie etapu PODSUMOWANIE sprawdź dokładnie swoje uzupełnione informacje  
  • Za pomocą przycisku WSTECZ lub ZMIEŃ możesz powrócić do dowolnego etapu zgłoszenia    
  • Aby zarejestrować zgłoszenie przepisz kod zabezpieczający w dolnej części PODSUMOWANIA oraz kliknij WYŚLIJ ZGŁOSZENIE     
  • Właśnie zarejestrowałeś Problem Techniczny  
  • Pamiętaj o zachowaniu unikalnego numeru zgłoszenia
  • Potwierdzenie zgłoszenia otrzymasz także na adres e-mail podany w formularzu.
  • W ciągu 24h dział Pomocy Technicznej skontaktuje się z Tobą

 

Poprzedni  |  Następny

Na skróty

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o szkolenie
Bezpłatna wersja testowa
Edgecam Student Edition
Zapytaj o postprocesor
Zgłoś problem techniczny
 


Warto zobaczyć

Zamów Newsletter
Opieka Techniczna
Postprocesory

 

 

_usuk