Opieka techniczna

 
Nieplanowane przestoje to dodatkowe obciążenie finansowe Twojej firmy. Wynikające z przestojów opóźnienia w dostawach wydłużają czas oczekiwania na realizację zamówienia. Mogą nawet prowadzić do utraty klienta. 
 
Niezbędny jest sprawny system wsparcia dla wykorzystywanych w firmie rozwiązań programowych i technologicznych. Dlatego też zaprojektowaliśmy dla Państwa niezawodny system Opieki technicznej nad programem Edgecam. W ramach tej pomocy dajemy niezawodne narzędzia, skracające drogę do sukcesu. Udzielamy niezbędnych wskazówek, sugestii i porad. Wsparcie techniczne Edgecam to komfort pracy z naszym oprogramowaniem.
 

Technical Support

Obsługa klienta
Bezpośredni kontakt z naszym doświadczonym i wykwalifikowanym zespołem pomocy technicznej. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania. Zasugerujemy najlepsze rozwiązania zaistniałych problemów.
Portal społeczności klienta daje odpowiedzi na podstawowe pytania FAQ. Umożliwia także sprawdzenie statusu zgłoszonego problemu.
Wsparcie on-line
Za pośrednictwem poczty elektronicznej można bezpośrednio do nas kierować zapytania i sugestie związane z Edgecam. Nasi specjaliści zapewniają profesjonalną i szybką odpowiedź.
Wsparcie telefoniczne
W przypadku konieczności uzyskania niezwłocznej pomocy technicznej - udostępniamy bezpośredni kontakt telefoniczny do Działu pomocy technicznej. Nasi specjaliści szybko uporają się z problemami.
Pomoc zdalna przez WEBEX
W przypadku bardziej złożonych problemów - zalecamy i umożliwiamy realizację pomocy technicznej zdalnie. Pomoc jest udzielana w czasie rzeczywistym, zaraz po skontaktowaniu się z naszym specjalistą.
Nawiązane połączenie z komputerem klienta pozwala na bezpośrednie zapoznanie się z problemem i szybką realizację pomocy technicznej. Dzięki temu oszczędzają Państwo czas.
Ekspert w sieci
Wszyscy nasi specjaliści są dostępni online. Czekają na Państwa kontakt z nami. Wybór odpowiedniej formy kontaktu z udzielającą wsparcia technicznego firmą Nicom - zależy od Państwa.


Wsparcie dla rozwoju produktu Edgecam w przedsiębiorstwie

Aktualizacja oprogramowania
Klientom z subskrypcją regularnie przekazujemy najnowsze aktualizacje oprogramowania. W ten sposób zapewniamy najwyższy poziom funkcjonalności użytkowanych systemów.
Poprawki do oprogramowania
Po zgłoszeniu błędu klient może na bieżąco śledzić postęp dokonywanych prac i pobierać poprawki.
Rozwój oprogramowania
Zostań czynnym członkiem społeczności użytkowników Edgecam! Pomóż nam w jego rozwoju. Przekaż swoje sugestie i pomysły odnośnie funkcjonalności.



Dodatkowe korzyści z Opieki technicznej Edgecam

Ochrona licencji przed nieautoryzowanym dostępem
W przypadku kradzieży, przypadkowego uszkodzenia lub pożaru - zapewniamy wymianę Twojego klucza sprzętowego i licencji oprogramowania.
Konferencje użytkowników 
Organizujemy i informujemy o seminariach, targach i konferencjach. Dajemy możliwość wymiany swoich pomysłów z innymi profesjonalistami.

 

Opieka techniczna Advanced

To kompleksowa usługa rozszerzonego wsparcia. Obejmuje m.in. dodatkowe szkolenia z wprowadzanych funkcjonalności i profesjonalny serwis w korzystnej cenie.
 
Szkolenia aktualizujące wiedzę o najnowszej wersji
Weź udział w corocznych konferencjach. Dzięki nim zapoznasz się z funkcjonalnością najnowszej wersji oprogramowania. Pozwól sobie zwiększyć wydajność i produktywność przedsiębiorstwa.
Dzień obsługi klienta
Dajemy Państwu możliwość spotkania z naszymi ekspertami, inżynierami. Zapewnią oni kompleksową i indywidualną pomoc w obsłudze użytkowanego oprogramowania.
Profesjonalny serwis
Skorzystaj z preferencyjnych stawek na zakup szkoleń i doradztwa. Zapewnisz sobie tym samym maksymalne zyski z wykorzystywanego systemu CAM.


Podsumowanie Opieki technicznej Edgecam

  Zapytaj o ofertę Opieki technicznej Edgecam

Na skróty

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o szkolenie
Bezpłatna wersja testowa
Edgecam Student Edition
Zapytaj o postprocesor
Zgłoś problem techniczny
 

 
 

Warto zobaczyć

Zamów Newsletter
Opieka Techniczna
Postprocesory

 

 

_usuk