![]() |
Obsługa klienta
Bezpośredni kontakt z naszym doświadczonym i wykwalifikowanym zespołem pomocy technicznej. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania. Zasugerujemy najlepsze rozwiązania zaistniałych problemów.
Portal społeczności klienta daje odpowiedzi na podstawowe pytania FAQ. Umożliwia także sprawdzenie statusu zgłoszonego problemu.
|
![]() |
Wsparcie on-line
Za pośrednictwem poczty elektronicznej można bezpośrednio do nas kierować zapytania i sugestie związane z Edgecam. Nasi specjaliści zapewniają profesjonalną i szybką odpowiedź.
|
![]() |
Wsparcie telefoniczne
W przypadku konieczności uzyskania niezwłocznej pomocy technicznej - udostępniamy bezpośredni kontakt telefoniczny do Działu pomocy technicznej. Nasi specjaliści szybko uporają się z problemami.
|
![]() |
Pomoc zdalna przez WEBEX
W przypadku bardziej złożonych problemów - zalecamy i umożliwiamy realizację pomocy technicznej zdalnie. Pomoc jest udzielana w czasie rzeczywistym, zaraz po skontaktowaniu się z naszym specjalistą.
Nawiązane połączenie z komputerem klienta pozwala na bezpośrednie zapoznanie się z problemem i szybką realizację pomocy technicznej. Dzięki temu oszczędzają Państwo czas.
|
![]() |
Ekspert w sieci
Wszyscy nasi specjaliści są dostępni online. Czekają na Państwa kontakt z nami. Wybór odpowiedniej formy kontaktu z udzielającą wsparcia technicznego firmą Nicom - zależy od Państwa.
|
![]() |
Aktualizacja oprogramowania
Klientom z subskrypcją regularnie przekazujemy najnowsze aktualizacje oprogramowania. W ten sposób zapewniamy najwyższy poziom funkcjonalności użytkowanych systemów.
|
![]() |
Poprawki do oprogramowania
Po zgłoszeniu błędu klient może na bieżąco śledzić postęp dokonywanych prac i pobierać poprawki.
|
![]() |
Rozwój oprogramowania
Zostań czynnym członkiem społeczności użytkowników Edgecam! Pomóż nam w jego rozwoju. Przekaż swoje sugestie i pomysły odnośnie funkcjonalności.
|
![]() |
Ochrona licencji przed nieautoryzowanym dostępem
W przypadku kradzieży, przypadkowego uszkodzenia lub pożaru - zapewniamy wymianę Twojego klucza sprzętowego i licencji oprogramowania.
|
![]() |
Konferencje użytkowników
Organizujemy i informujemy o seminariach, targach i konferencjach. Dajemy możliwość wymiany swoich pomysłów z innymi profesjonalistami.
|
![]() |
Szkolenia aktualizujące wiedzę o najnowszej wersji
Weź udział w corocznych konferencjach. Dzięki nim zapoznasz się z funkcjonalnością najnowszej wersji oprogramowania. Pozwól sobie zwiększyć wydajność i produktywność przedsiębiorstwa.
|
![]() |
Dzień obsługi klienta
Dajemy Państwu możliwość spotkania z naszymi ekspertami, inżynierami. Zapewnią oni kompleksową i indywidualną pomoc w obsłudze użytkowanego oprogramowania.
|
![]() |
Profesjonalny serwis
Skorzystaj z preferencyjnych stawek na zakup szkoleń i doradztwa. Zapewnisz sobie tym samym maksymalne zyski z wykorzystywanego systemu CAM.
|
Edgecam Designer – Naprawa modelu powierzchniowego
czwartek, 19 kwiecień 2018
Edgecam Inspect - Inteligentne programowanie sond maszynowych
środa, 4 kwiecień 2018