Wsparcie Techniczne

Request Support Icon

Zgłoś problem techniczny

W przypadku, gdy nie można znaleźć informacji, której szukasz, a nie jesteś w stanie zalogować się do Portalu klientów. Wybierz tą opcję, aby skontaktować się z działem wsparcia technicznego.

Training Icon

Szkolenia

Poznaj szkolenia, ktróre pozwolą na szybsze i lepsze wykorzystanie systemu Edgecam w Twojej firmie. Zakres oraz Trerminy szkoleń dostosowujemy indywidualnie do potrzeb firmy/osoby zamawiającej szkolenie. 

Training Icon

Opieka techniczna

Oferujemy Państwu niezawodny system wsparcia technicznego dla oprogramowania Edgecam. Został on zaprojektowany specjalnie dla Państwa aby dostarczyć niezawodnych i niezbędnych narzędzi w celu osiągnięcia sukcesu.

Request Support Icon

Wskazówki i porady

Tutaj znajdziesz podpowiedzi i wskazówki, które pomogą Ci zacząć pracę z edgecam. Dostęp do bardziej zaawansowanych opcji i podpowiedzi za pośrednictwem portalu klienta, aby zmaksymalizować swoją inwestycję.

Latest Release Icon

Najnowsza wersja - nowości

Dowiedz się, co zostało uwzględnione w wydaniu najnowszej wersji oprogramowania.

System Requirements Icon

Wymagania systemowe

Poznaj optymalną specyfikację sprzętową i systemową komputera potrzebną do uruchomienia Edgecam.

Release History Icon

Historia zmian

Poznaj wszystkie zmiany, które zostały uwzględnione w systemie w poprzednich wersjach oprogramowania.

Support Portal Icon

Portal Wsparcia Klientów

Dla klientów, którzy posiadają login do portalu Wsparcie VERO. Prosimy przejdź tutaj, aby zalogować się i móc zgłosić problem techniczny, pobrać najnowsze wersje produktów i rozwiązać wszelkie problemy licencyjne.

 

Na skróty

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o szkolenie
Bezpłatna wersja testowa
Edgecam Student Edition
Zapytaj o postprocesor
Zgłoś problem techniczny
 

 
 

Warto zobaczyć

Zamów Newsletter
Opieka Techniczna
Postprocesory

 

 

_usuk