Wsparcie Techniczne
.jpg)
Zgłoś problem techniczny
W przypadku, gdy nie można znaleźć informacji, której szukasz, a nie jesteś w stanie zalogować się do Portalu klientów. Wybierz tą opcję, aby skontaktować się z działem wsparcia technicznego.
.jpg)
Szkolenia
Poznaj szkolenia, ktróre pozwolą na szybsze i lepsze wykorzystanie systemu EDGECAM w Twojej firmie. Zakres oraz Trerminy szkoleń dostosowujemy indywidualnie do potrzeb firmy/osoby zamawiającej szkolenie.

Opieka techniczna
Oferujemy Państwu niezawodny system wsparcia technicznego dla oprogramowania EDGECAM. Został on zaprojektowany specjalnie dla Państwa aby dostarczyć niezawodnych i niezbędnych narzędzi w celu osiągnięcia sukcesu.

Wskazówki i porady
Tutaj znajdziesz podpowiedzi i wskazówki, które pomogą Ci zacząć pracę z edgecam. Dostęp do bardziej zaawansowanych opcji i podpowiedzi za pośrednictwem portalu klienta, aby zmaksymalizować swoją inwestycję.

Najnowsza wersja - nowości
Dowiedz się, co zostało uwzględnione w wydaniu najnowszej wersji oprogramowania.

Wymagania systemowe
Poznaj optymalną specyfikację sprzętową i systemową komputera potrzebną do uruchomienia EDGECAM.

Historia zmian
Poznaj wszystkie zmiany, które zostały uwzględnione w systemie w poprzednich wersjach oprogramowania.

Portal Wsparcia Klientów
Dla klientów, którzy posiadają login do portalu Wsparcie VERO. Prosimy przejdź tutaj, aby zalogować się i móc zgłosić problem techniczny, pobrać najnowsze wersje produktów i rozwiązać wszelkie problemy licencyjne.